خدایا مواظب عشقم باش


خودت میدونی خدا خیلی تنهام دستمو بگیر

 

 

هر چقدر خواستم ننویسم نشد......اومدم بگم خدا باهات قهرم بدجورم باهات قهرم....

لابد الان می گی قهری که قهری به ضرر خودت....این ضرر....چند سال خدا دارم صدات می کنم

 

چند  روز شب و روزم غصه و گریه ست....

چند سال قراره این غصه مثل یه تومور بدخیم تو قلبم هر

روز بزرگ و بزرگتر بشه ......خدایا این همه صدات کردم کمکم کنی.....

نه تنها نکردی هروز که می گذره یه امیدمو ازم می گیری.....

خدایا این حقه منه ....

ازم می خواد کنارش بمونم ... ازم قول می گیره....

تو که می دونستی  چقدر دوسش دارم بزرگترین ارزوم بود چرا نزاشتی بهش برسم...

تو که می دونستی  برای دیدنش چ نقش هایی کشیده بودم 

خدایا این حکمت نیست از نظر من....من دارم داغون میشم

 

نمی گم اما حالم خیلی بد.... از درد تمام دنده هام شکسته ... 

چرا یه نگاه به من نمی ندازی....من نمی تونم

کسیو جاش بذارم....خدا چرا اخه....یعنی .....

خدایا چرا ی نگاه بهم نمیندازی ....چرا نزاشتی دو تا عاشق بهم برسن 

 

خدا جونم حداقل جونمو بگیر.....حداقل این کارو کن.....

تو که از حال من خبر داری....

 

تو که می دونی کسیو ندارم بهش بگم  اینارو....

کاش نیاد بخونه اینارو.....نتونستم ننویسم.....

 

دلم داره می ترکه....وقتی فکر می کنم  تا حد جنون گریه می کنم....خدا دوسم نداری نداری....

 

خدا جونم قبل رفتنم بهم قول بده خوشبختش کنی..هانی عشقم تا اخرین نفسم دوست دارم

 

این دیگه عاشقی نیست جنون...وقتی هر جا میری اونو میبینی...خداااااااااااا

نمی تونم نمیشه...........

 

 


نظرات شما عزیزان:

akhmo dole
ساعت13:00---1 فروردين 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط nima   


قالب جدید وبلاگ پيجك دات نت